lhnlz

Louis Harry Niall Liam Zayn

Flytten & drömmen del 3

Kategori: Allmänt

Harry

Jag och killarna hade precis gått ut för att leta efter Louis och Vanilla och när vi kom ut så såg vi dem i bilen. Kyssandes. Jag visste att dem typ gillade varandra men inte "gillagilla". Det blev en överrasking för både mig och dem andra. Självklart positivt, eller? Jag var ju lycklig att Louis hade hittat en tjej men var det tvungen att vara Vanilla. Vanilla med dem bruna ögonen. Jag vet inte riktigt men jag tror jag är kär. I Louis tjej. Fan också! Jag ville inte ha en fight mellan mig och Louis, speciellt inte om en tjej. Men jag måste bete mig som vanligt, i alla fall tills rätt tillfälle att berätta. Så jag tittade bort och höll tyst.
Louis

Jag hade gjort det, kysst henne och fått henne. Hon besvarade kyssen, det måste väl betyda att hon vill ha mig som jag vill ha henne. Jag såg henne i ögonen och hon log. Det vackraste leende som finns.
-I love you Vanilla, I really do.
-And I love you my Louis.
-So.. do you wanna be my girlfriend? sa jag med ett flin
-Hmm, wait... no. I just kidding of course I want to be your girlfriend! svarade Vanilla sött
Jag böjde mig fram igen och kysste henne mjukt.
-Louis?
-Yes Vanilla?
-Are we don´t go out to the studio? And the boys, they starring at us.
-Oh yeah right!
Vi gick ut från bilen och satte igång i studion.
Vanilla
Igår hade varit jättebra, att se killarna jobba är fantastiskt. Och att få höra dem sjunga live.. mmm. Och så var det det med Louis. Som var min pojkvän nu. Att han Louis Tomlinson från One Direction ville ha mig Vanilla Day! Ett blygt fan från Göteborg som räddade dem från att bli "kidnappade" av hundra fans. Mina tankar avbröts av en ringsignal. Jag kollade på displayen och såklart visade den Louis.
-Hello Louis.
-Hello my beutiful angel!
-Aww you are so cute!
-I know, you to. skrattade Louis
-Haha, so did you want something specially?
-Yes I actually do.
-So what did you want then?
-I want that you are being ready 13.00 and go with the limousine as pick u up. Then u have to wait for the next step. sa Louis sött och hemlighetsfullt
-Okey, I am so curious! sa jag ivrigt
-Bye, see you soon!
-Bye, I love you!
-I love you my vanillaspice! Och så lade vi på. Åhh vad jag var nyfiken! Vill ju veta vad det är han hittat på, kan ju vara vad som helst. Jag gick in i duschen och lät det ljumma vatten rinna ner för min kropp. När jag väl var klar såg jag att klockan var 12.00!
Jag gick in i min lilla walk-in-closet och skulle välja kläder. Jag valde min vita blommiga top och min svarta kjol, till det hade jag min guldiga kuvertväska och några smycken. Sedan sminkade jag mig i guldiga toner. Klockan var bara halv tolv så jag passade på att äta lite frukost, en lätt för det kunde ju vara lunch han ville bjuda mig på. När frukosten var slukad borstade jag tänderna och satte på mig skor. När jag var nere så såg jag limousinen utanför.

Detta var del 3, vad tycks? Vad ska Louis göra & framför allt vad ska Harry ta sig till!? Del 4 förväntas komma snart och hoppas ni gillar min novell än så länge och som vanligt har du förslag på vad som kan hända eller bara en åsikt, kommentera! Och om du kommer på något supersmart som kan hända och jag använder det så får du en länk, om du nu vill det! // mig Hedda

Kommentarer


Kommentera inlägget här: