lhnlz

Louis Harry Niall Liam Zayn

Stole my heart again, del 14

Kategori: Allmänt

Senaste
- Girls.. the clock is almost 5. I think I have to go home and fix me.
- Oh, of course! sa Eleanor
- Oh no, this was really funny! We have to do this again! sa Perrie
- Yeah, you guys is awesome! sa jag och log
- Shall we go? frågade Danielle
- Yeah. sa jag och tog alla min kassar. Vi satte oss i bilen och åkte till mig.
 
Cherry
- Black or gold? 
- I think gold, it match your new hair. sa Danielle och pekade på burken med guldfärgad ögonskugga som jag höll i ena handen. 
- Yeah. sa Perrie instämmande. Eleanor svarade inte utan höll på och smsa med Louis. Jag öppnade burken och skulle precis lägga på ögonskuggan när Perrie avbröt mig.
- Let me do it. sa hon och tog ögonskuggan. Hon började lägga på ögonskuggan och fortsatte sen med det andra.  
- Yes, it is matching very well! Right Eleanor? sa Danielle och petade på Eleanor när Perrie var klar med sminkningen. 
- Ha? sa Eleanor förvirrat
- What do you think about the make up? svarade hon och nickade mot mig
- Oh, it´s very beautiful! sa hon och log.
- What are you two writing? frågade jag 
- Nothing. sa hon och log större
- Sure. sa Perrie och gav ifrån sig ett "fnysskratt". Eleanor tog ner mobilen i fickan och började koncentrera sig på oss. Jag reste mig upp och tog klänningen. Sen gick jag in i badrummet och satte på den, när jag kom ut hördes några wow och Perrie busvisslade. Jag rodnade och började skratta och satte sedan på mig Jeffery Campbell skorna. 
- Cherry, you are to tall! Im feeling short! pep Eleanor. Och hon hade rätt, på mina redan 178 blev jag säkert över 180. Stackars Niall! 
- I don´t think it´s you that need those shoes, where is Niall? sa Perrie ironiskt
- I know, maybe he could borrow them? svarade jag, lika ironiskt
- The clock is soon 7, maybe we should go? frågade Danielle försiktigt
- Oh, yeah, maybe you are right. But we have to do this again! svarade jag
- Of course we have to! Would you follow us down? frågade Danielle och öppnade dörren
- Yes. sa jag och släppte förbi Eleanor & Perrie och gick efter.
- Bye! Nice to meet you girls! sa jag och kramade om dem, en efter en. 
- Yeah, by the way you look stunning! sa Eleanor och gick ut till Danielle som stod utanför hennes bil. 
- Yes, she´s right! Bye! sa Perrie och gick ut till dem. Jag stängde dörren och vinkade lite i fönstret. Jaha, en kvart kvar. Jag tog upp min mobil och klickade på Twitter-appen. Svarade på några, retweetade andra, sedan Niall & jag gått ut med att vi var ett par hade jag fått en massa fler följare och många frågade mig en massa saker om oss. Jag passade på att skriva en tweet.
 
Are gonna go out on a date with @NiallOfficial tonight! xx :D

Jag hörde någon tuta och tittade ut genom fönstret, Niall. Jag stoppade ner mobilen i min kuvertväska och skyndade mig ut. Ah, han såg så vacker ut. Jag öppnade dörren och satte mig bredvid honom. 
- Hello beautiful! sa han och gav mig en puss på kinden. 
- Hi handsome! sa jag fnittrade
- You are so beautiful, you now that right? sa Niall och tittade på mig. Jag svarde inte med rodnade såklart och fnittade till i ett leende. 
- So where are we going? frågade jag
- It´s a secret, put on this. sa han och räckte mig en ögonbindel.
- What..
- Just put it on! sa han och skrattade
- Alright then boss! sa jag och lyfte händerna. Jag försökte sätta på ögonbindlen så att jag kunde kika lite grann.
- No no.. sa Niall suckandes och log. Han tog ögonbindlen ifrån mig och satte på den över mina ögon så att jag inte kunde se någonting alls. Jag muttade till och hörde honom skratta. 
- At least you can put on the radio, or can´t you? frågade jag
- If thats your desire. sa han och tryckte på radioknappen. Olly Murs Heart skips a beat började spelas.
- My heart skip, skip.. började jag
- Skip! fortsatte Niall
- Skip! sjöng jag 
- Skip!
- A bit. sa jag och skrattade
- So you know this song? frågade Niall när vi skrattat klart
- Yes, but give me a clue! Where are we going?
- You are a curious little girl. Okey, the clue is fox. sa han och skrattade lite finurligt
- Fox.. What? What do you mean with that!?
- No, you allready got a clue, now you have to wait until we are there! svarade han. Jag muttrade bittert något ohörligt och satte armarna i kors. Fox? Alltså räv, ska vi till skogen? Det är faktiskt väldigt frustrerande att inte se något. 
- So, now we are here. Stay there, I come and get you. sa Niall när han stannar bilen och öppnade sedan bildörren. Han gick runt bilen och öppnade sedan dörren vid mig. Sedan tog han min hand och hjälpte mig ner för bilen. 
- Can I take it off now? frågade jag otåligt
- Yes. sa han. Jag tog av ögonbindeln och såg mig omkring. Skogen? Sedan vände jag mig om och såg att det stod ett bord, fint dukat med ljus och sånt. Lite längre bort stod en kypare bredvid en fiolspelare.
- Ah, Niall you didn´t have to do this for me.. sa jag facinerat
- Of course I have to, you are my little princess! sa och och gav mig en kyss. Sedan tog han min hand och så gick vi bort mot bordet. Han drog ut min stol och gjorde en gest om att jag skulle sätta mig. Jag satte mig och väntade på att han skulle sätta sig. När han hade satt sig kom kyparen fram. Han sa något som jag inte alls fattade, kanske italienska. Men Niall svarade med lika konstiga ord. Sedan nickade kyparen och vinkade fram någon ute i skogen. Då kom en till kypare ut fast med två tallrikar. Mm, någon fylld pastarulle. Sedan gick dem två kyparna ut i skogen igen. 
- Where did they go? frågade jag Niall
- There is like a house there. sa han och tog en tugga av maten. Jag skyndade mig att ta en tugga jag med av den väldoftande maten.
- Niall. This is amazing! The air, the light. And it is so quiet and peaceful! 
- Yeah, it is very peaceful here. But everything for you my princess. sa han och log.
- Cherry? sa han plötsligt
- Yes? svarade jag
- I love you. sa han tittade allvarligt in i mina ögon. Jag var så chockad så jag glömde att svara på ett tag för fiolspelaren harklade sig och tittade på mig. Niall började skratta och fiolspelaren log och började spela igen.
- I love you too. And I mean it. sa jag och bet mig i läppen samtidigt som jag log. You are the best. 
Nej, jag är ingen dum directionator som tror att Niall kan köra nu, för det kan han inte. Men novell-Niall kan. ;) Novell-Niall kan också italienska, visst är han duktig! Haha, hoppas ni gillade delen och faktiskt så att denna novell slut. Stole my heart again är slut och jag hoppas ni har gillat hela novellen. 14 delar är väl ynkligt men jag ska börja på en ny så snart som möjligt, men denna gång ska den vara lite planerad. Och förhoppningsvis längre. Så tack för alla som gillat novellen hoppas ni finns kvar till nästan novell. Bara en liten liten fråga, vem av killarna ska det handla om? Niall, Zayn, Liam, Louis eller Harry? Jag tror redan att jag har valt men vill höra era förslag. //Hedda xx
 
 

Kommentarer

  • Alva säger:

    Louis!!!!!

    Svar: Har redan valt men schysst svar! Haha :D
    Hedda

    2012-08-19 | 13:25:06
  • Nellie säger:

    harry :)

    Svar: :) Inte Harry kan jag bara säga.
    Hedda

    2012-08-20 | 19:20:29
  • emma säger:

    bra kapitell! :)

    Svar: Tack!! Bra kommentar, :D xx
    Hedda

    2012-08-20 | 19:20:59
  • Linnea säger:

    jag tycker det ska handla om zayn!

    Svar: Okej, tack för kommentaren Linnea! xx (Ledtråd: tummen upp åt din kommentar. If you get what I mean ;) )
    Hedda

    2012-08-20 | 19:21:42
  • Filippa säger:

    va!? Slut? Hoppas nästan kommer snart, orkar inte vänta. :( Men jätebra novell endån! Zayn tycker jag. c:

    Svar: Ja tyvärr redan slut. Ville börja på en ny så att ni får en bättre eller nåt! ;) Man tackar! Zayn säger du.. ;D
    Hedda

    2012-08-21 | 18:11:45
  • Ebba säger:

    A.W. E. S. O. M. E. Älskar verkligen din novell och vill inte att den ska vara slut! Bra att det kommer en ny iaf, btw jag tycker nog Liam eller Zayn. :D xx Men vad heter hon som det kommer handla om? Tycker att Isabel är fint! xx

    Svar: T. A. C. K. Åhh, tack så mycket! Det är ju sant! Zayn sa du… Om du följer mig på instagram ( @fotograferskan ) så hade du vetat redan men alla (som jag) har inte telefon som man kan kolla instagram, eller så vill man helt enkelt inte ha instagram! Så nu får ni som läser kommentarerna en tidigare ”upplysning”. Hon som det ska handla om heter Julia Elizabeth Lamouth. Mer kan jag inte säga, nu. :) Isabel är väldigt fint! Min granne heter det och jag heter Isabella i mellannamn! xx
    Hedda

    2012-08-21 | 19:36:58
  • Mrs Styles säger:

    Bra novell! När kommer nästa novell? Jag tycker så klart att det ska handla om min älskling Harry! Puss på han. Niall är väl okej men ta Harry nästa, okej?

    Svar: Tack! Någon gång i veckan eller nästa vecka tror jag. ;) Okej, men det kommer inte handla om honom i denna novell. :)

    PS NIALL ÄR VÄL OKEJ!? WTF SÄGER DU?!?!?!? HAN ÄR UNDERBAR OCH PERFEKT! <3 (Inget hat men måste berätta för dig. :D)
    Hedda

    2012-08-21 | 19:38:54
  • Alva säger:

    Jag tror den kommer handla om Zayn!;)

    Svar: Haha, ja du har rätt Alva! :D xx
    Hedda

    2012-08-22 | 17:30:38
  • Jasmin - The dream of being famous! säger:

    Hejsan hur har din vecka varit? :)
    -
    Skulle varit bra om du svarade på min blogg så jag ser svaret (det med den nya blogg.se designen)

    Svar: Rätt så bra, har börjat ny skola (högstadiet) och det går bra. Planerar ju en ny novell och har joggat med en av mina bästa vänner. Lyssnat på musik och dansat. Gött med helg nu! Hur har din vecka varit då? :) xx
    Hedda

    2012-08-23 | 23:24:56
    Bloggadress: http://jaasses.webblogg.se

Kommentera inlägget här: