lhnlz

Louis Harry Niall Liam Zayn

Last first kiss?

Kategori: Allmänt

 

                                                                   

Ariel är en vanlig 17 åring som bor i New York med sin familj, pappa Steve, mamma Bridget och lillasyster Hope, 2 år. Hon fyller år den 16 november. Ariel älskar att måla och hon är jätteduktig. Hon har två bästisar, Ed och Laur, eller Edward och Lauren som de heter på riktigt. Hon har långt blont hår och vackra bruna ögon med ett leende som kan få snö att smälta. Hon har varit ett stort fan av One Direction länge tillsammans med sina bästisar. Lauren och Ariel kanske är lite mer fan än Edward men han gillar dem i alla fall. 

 

Ariel är svag för starbucks, musik och coola kläder. Hon har ingen favorit i One Direction, hon älskar alla! Men Lauren gillar Zayn extra mycket. Hon går i skolan och har bra betyg men i skolan finns även hennes “fiende”, Brianna. En kaxig tjej som har hatat Ariel sen dagis. De tävlar i allt. Brianna är också ett fan av One Direction, hon gillar Harry mest. 

 

Ariels största dröm är att få träffa One Direcion, och att få bli känd skådespelerska. 


Heej! Fick en så intensiv felling av att börja skriva novell igen så jag började på en. Det handlar om Ariel och jag kommer att updatera när jag har tid, så klaga inte. If you don´t like it, leave! Jag älskar att skriva så jag kommer att lägga upp nästa del när den är klar men det kan ta en dag eller två veckor, pga av allt skolarbete m.m. Ni som går på högstadiet kanske förstår. I alla fall hoppas ni kommer att gilla den här novellen, Last first kiss?, och ha en bra dag! :)

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: