lhnlz

Louis Harry Niall Liam Zayn

I wish..

Kategori: Allmänt

..att jag orkar göra klart denna novell. Tyvärr så har jag "tröttnat" på denna novellen.. eller jag tycker att den är lite amatörmässig! Inte så att jag kan skriva "proffsigt" men jag kan skriva bättre än detta, tror att jag var för ivrig med denna. Men deppa inte för detta, jag gör en ny! Meen då vill jag ha er hjälp läsare. Jag har bestämt vem det ska handla om och vem hon ska träffa men hur ska hon träffa honom? Vill ni veta vem av grabbarna jag ska skriva så är ledtråden - Han sticker ut lite från resten av bandet... NoVeLlEn kommer troligen upp snart!

Kommentarer

  • Evelina säger:

    Fin blogg! Och en urbra novell :)

    Svar: Tack, det betyder jättemycket för mig! Hoppas du fortsätter läsa! :D
    Hedda

    2012-06-16 | 12:25:50
    Bloggadress: http://mittlivsomevelina.devote.se

Kommentera inlägget här: