lhnlz

Louis Harry Niall Liam Zayn

Flytten & drömmen del 7

Kategori: Allmänt

Vanilla
Klockan var 08.30 och om 1 timme & 30 minuter skulle killarna, jag & Liz ses hos Niall. Jag ville inte stiga upp men tanken på att jag ska träffa Louis fick upp mig. Jag tog på mig en röd-och-vit randig klänning utan ärmar och ett halsband med svarta moln på, plus min matchande svarta molnring. Mina svarta matta högklackade skor med öppen tå tog jag på mig långsamt. Sedan gick jag ut och åt en skål med fil och hallon. Till det åt jag en gyllene apelsin. Eftersom jag hade en timme kvar satte jag mig vid min macbook. Jag öppnade Spotify och satte på Ed Sheeran, han måste vara min favorit efter One Direction, hur bra som helst! Jag loggade in på Twitter och såg att Niall hade twittrat.
Today the boys, wonderful @VanillaDay and wonderful @LizRyan is coming! Exciting :)

Aww Niall! Jag twittrade tillbaka.
@Niallofficial it is gonna be fun to meet you guys again, wonder what happens today! :)

När jag sedan tittade upp från datorn en stund senare var klockan 09.40. Jag gick och hämtade min väska när min mobil ringde. Det var Louis.
- Hello sweetie! sa jag
- Hello my beautiful girl!
- Did you want something special?
- Yes, are you coming down, I waiting on you in my car. Outside your house.
- What? But I can...
- Now im allready here!
- Your right, I coming now!
- Love U! sa han
- Love U more! sa jag tillbaka och lade på. Sedan sprang jag ner och hoppade in i bilen.
.
- Hi! sa han och kysste mig
- Hello, are Harry back?
- Yes! He is at Nialls place, so now we going!
- Okey! sa jag och skrattade
.
Vi knackade på och Niall öppnade dörren.
- Hi Louilla!
- What? frågade jag nyfiket
- Louis and Vanilla in one name, you know like brangelina!
- Haha, but how do you came up with that? frågade Louis
- It´s not me, all Twitter is bombed by pictures of you two today! And the fans is calling you Louilla!
- Wait, what!? Im I on twitter with Louis? frågade jag
- Yes, is something wrong with that? sa Niall
- No, its just that I Vanilla Day from Gothenburg is with the famous Louis Tomlinson and I have never before get so much attention! Never! Maybe I just choked? But of course its fun!
- Aha, but should we come in? frågade Louis
- Yes, Harry is here! But when I show him the pictures he saw a little bit sad than before. But he maybe is tired.
- HARRY!! skrek Louis och sprang in
- Haha, they really are tight, ha?
- Mmm, do you want something? sa Niall och gick inåt
- No thanks. sa jag och följde efter
Vi gick till köket och där stod Harry med sitt fina leende och pratade med Louis men han slutade när jag kom.
- Hi Vanilla!
- Hi Harry! sa jag och kramade om honom
- How was it home? frågade jag
- It was nice.. just that.. that Gem had some problem. But now she is happy! sa Harry och skrattade till lite, som ett nervös eller falskt skratt. Hmm, något var fel med Harry. Jag visste bara inte vad. Mina tankar avbröts av ringklockan och utanför dörren stod Liz, Zayn och Liam.
- Welcome in! sa Niall
- Thanks! svarade Liz och gick in sen hjälpte Liam Zayn upp för den lilla trappan.
När alla var inne och vi satt oss i Niall stora soffa så sa Niall:
- So what are we gonna do today?
- We can go to the beach! sa Louis
- My leg!? ropade Zayn
- Oh, right!
- We could go and see a movie? förleslog Liam
- In this sunshine? No. sa Liz
- Okey. sa Liam
- I know!
- What Niall? frågade Harry
- We could Twitcam!
- Yeah! sa Louis
- Mmm. sa jag
- Okey! sa Zayn, Liam, Harry och Liz
Vi hämtade Niall´s dator och satte oss ute på terassen.
Niall skrev en liten tweet om att vi skulle Twitcama och fick mycket mycket respons! Sedan började vi "Twitcama"
-Hi everybody! sa Niall
- This is Vanilla and Liz! sa Louis och pekade på oss. Många kommentarer om att vi var snygga och om mig och Louis.
- We have a question from Love1D, thanks, and she wonder if you and Vanilla are togheter? sa Niall och riktade sig mot Louis
- Yes we are! And I am so happy to have her! sa Louis och gav mig en snabb kyss. Då sa Harry plötsligt att han behövde gå på toa. Vad är det som händer med Harry?

Del 7! Kommer dem andra att få reda på Harrys lilla hemlis, kommer Vanilla att lista ut det. Och i så fall vad kommer hända då? Och så vill jag ge alla läsare en stor kram som läser detta! :)

Kommentarer

  • Mrs stew säger:

    Super bra del :) xx

    2012-06-02 | 20:47:56
  • Gurk-Grisen säger:

    Bra som alltid :) Trött flum face

    2012-06-02 | 23:00:29
  • KARIN säger:

    Awesome! :D

    Svar: Tack! :D Blir superglad!
    Hedda

    2012-06-08 | 18:01:13
    Bloggadress: http://dftba.devote.se

Kommentera inlägget här: