lhnlz

Louis Harry Niall Liam Zayn

Stole my heart again, del 9

Kategori: Allmänt

Senaste
- Cherry, do you want to be my girlfriend? frågade Niall och höll om mig bakifrån samtidigt som han log så sött
- Yes, svarade jag och kysste honom.
- Niall I have to go now. sa jag
- You don´t like to go alone!
- Okey, your right! sa jag och tog hans hand i min. Sen gick vi hemåt. 
 
 
Cherry
- HALLÅÅ! ropade jag högt när vi kommit innanför dörren.
- HEJ ÄLSKLING, JAG ÄR I KÖKET! svarade pappa lika högt
- OKEJ, KOMMER!
- BRA!
Jag vände mig om och Niall såg ut som ett stort frågetecken. Jag kunde inte hålla mig skratt, hans min var obetalbar! Jag tog hans hand och drog med honom till köket. 
- Älskling jag gör piz.. hann pappa säga innan han vände sig om och såg Niall.
- Vi har besök pappa. sa jag och log
- Ja jag ser det. sa pappa och gav ifrån sig ett litet skratt
- Hello I am Jackson, Cherry´s father. sa pappa och sträckte fram sin hand mot Niall
- And I am Niall, Cherry´s friend! sa Niall och skakade handen samtidigt som han flinade
- I know. Cherry is a big fan of you guys, and who dosen´t know who you guys are?
- Pappa. sa jag lågt och boxade honom löst på armen. Niall skrattade.
- I am making some pizza, is that okey? frågade pappa oss
- You, making pizza? frågade jag och brast i skratt
- Okey, Rose are making pizza. 
- Who is Rose? frågade Niall nyfiket
- Our maid. sa jag
- Aha.  
- Do you want some pizza, Niall, or you don´t like it?
- Haha, Niall don´t like pizza? Hahaha! sa jag och skrattade 
- Oh, I love pizza. Yes I want, if it´s okey. sa Niall
- Of course it is okey! The pizza is ready about a minute. 
 
Niall
The pizza was supergood and Cherry´s dad was really nice. We was on our way to Harry, as we promised him.  Probably we will tell them that we are together.  Cherry is so beautiful, and she is all mine!
- What are you thinking about? asked Cherry
- About how beautiful you are! said I and kissed her slowly. She giggled and leaned her head against me. 
 
Cherry
Aww, Niall var så.. perfekt, på alla sätt och vis! Vi hade gått så pass långt att vi såg Harrys hus. Våra fotsteg ökade takten och snart knackade vi på Harrys dörr. 
- Hello! Come in! sa Harry när han öppnat dörren. Vi steg på och gick och satte oss i soffan bredvid dem andra. Harry kom efter oss.
- So? fråade Harry
- So what? svarade Niall
- So, what about that kiss on Twitter!? utbrast Louis
- Aha, the kiss. sa Niall och flinade
- Are you guys together? All Twitter is bombed with picture of you and Cherry, and E V E R Y B O D Y write that you are together! sa Liam 
- Well.. började Niall
- Okey, Cherry are you two together!? frågade Zayn plötsligt. Jag tittade på Niall och han nickade.
- Yes. svarade jag säkert
- Ohhh! började Louis
- When? frågade Harry
- Uhm, today. sa Niall 
- Guys, don´t you ever work!? avbröt jag plötsligt och jag måste ha låtit arg eller nåt föt killarna såg alldeles skrämda ut.
- We work, but now we have a few day off. svarade Liam
- Okey, I just wondering cause the biggest boyband in the world have to work, right? flinade jag
- Yes, haha. 
- What are we gonna do? frågade Louis uttråkat
- Maybe, Cher want to meet Eleanor, Danielle and Perrie? We could ask them to come and have a big movienight? sa Harry
- Oh yes! That would be great! sa jag och log stort
- But then you are alone. påpekade Zayn
- Uhhh? Eleanor and I share on Louis! sa Harry och himlade med ögonen
- Aww, Haaaaaarry! sa Louis och gav Harry världens kram.
 
Louis hade ringt Eleanor och bett henne komma, hon skulle ta med snacks. Liam hade ringt Danielle och hon skulle ta med filmer. Zayn hade ringt Perrie och hon skulle ta med en massa kuddar. Vi fixade dricka och madrasser som vi lade framför soffan. Jag satt vid köksbordet och kollade ut genom fönstret och väntade ivrigt på att få träffa tjejerna. Ahhh, suckade jag. Kunde inte tiden gå snabbare? Jag gick till vardagsrummet och kollade så att Harry och Louis inte hade förstört något. 
- Have they come yet? frågade Louis
- No, it is like they neveeer comes! sa jag 
- You are really want to meet them, right? sa Harry och skrattade åt mig
- Yes! sa jag och hörde då någon knacka på dörren. Jag rusade dit och hörde att dem skrattade åt mig. I hallen stod Danielle med ett gäng filmer i handen. 
- Hello! sa jag glatt
- Hi, you have to be Cherry! sa Danielle och kramade om mig.
- Yes I am. sa jag och log. Äntligen hade jag fått träffa Danielle, Liams flickvän! Vi gick ut till köket där Liam stod och väntade på att få omfamna henne. Som tur var knackade det på dörren igen. Där stod Eleanor och Perrie. 
- Hi! sa jag 
- Hello! sa Eleanor och kramade mig, skrax efter fick jag en kram av Perrie också.
- Where is Louis? frågade Eleanor mig
- Oh, he is in the livingroom. sa jag och pekade mot honom
- Thanks! sa hon och småsprang iväg. Perrie var redan hos Zayn. 
- Where is all the pillows? frågade Zayn
- In the car, I need help! sa Perrie sött
- Okey, lets go! sa Danielle och gick ut. Jag och Perrie följde efter, och som sagt det var måånga kuddar. Vi fick gå flera gånger för att få med alla in.
- Perrie, thats a lot of pillows. Where did you get all these? frågade jag imponerat när vi var på väg in.
- Haha, yes. I have all these home. skrattade hon
- Home!? utbrast Danielle och jag i kör och skrattade. Sen gick vi in till vardagsrummet där Eleanors snacks hade dukats upp på Harrys bord. 
- So Danielle, which movie did you pick? frågade Harry
- I took Titanic, Notting hill and The bride wars! Vi tjejer jublade.
-  I think we start with The bride wars! sa Perrie
- Okey! sa Danielle och startade den filmen. Jag la mitt huvud mot Nialls bröstkorg, och han började pilla med mitt hår. Bredvid oss hörde jag Harry tugga på sina chips. 
 Del 9 och flickvännerna har kommit in. Stackars Harry då? Men bry er inte om honom för jag ska nog se till att han inte blir tvungen att dela på Louis, haha. Men vad tycker ni? Är den bra, dåligt, tråkig, fantastisk eller helt enkelt vanlig? Kommentera era svar! :D Och ser ni stavfel? Jaja what ever, jag orkar inte läsa igenom igen. :) //Hedda xx
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: