lhnlz

Louis Harry Niall Liam Zayn

Stole my heart again, del 8

Kategori: Allmänt

Senaste
Jag vaknade av att min näsa kliade, så jag tog handen och kliade. Då kände jag något kladdigt mot näsan och hörde killarna skratta. Jag öppnade ögonen och såg att dem hade gjort den gamla grädde-i-handen-kila-på-näsan-skämtet. 
GUYS! 
- Haha, want, haha, paper!? skrattade Zayn
- Please..
- Here you go! sa Harry och gav mig pappret, jag tog emot det och torkade bort den vita grädden.

Cherry
Här satt vi alla runt Harrys matbord och åt frukost. Det var en trevlig stämning, vi pratade och skrattade.
- So what are we do today? frågade Niall
- Maybe we can go to the beach? frågade Zayn och log
- Yes! svarade Louis
- Sure. sa Liam
- Okey, when? frågade jag
- Now? If everybody gets home and get ready, come here again when you are ready and then we go? sa Harry
- Alright! sa Niall och reste sig upp. Alla följde hans exempel. Vi gick ut i hallen, Zayn och Louis sa hej då och gick. Seden gick Liam också, Harry hade gått upp för att bli klar. Precis när jag skulle gå sa Niall,
- Cherry?
- Yes Niall?
- If you want maybe I can follow you home? I live in your neighborhood, so there is no detour.
- Okey, i´d love to, I don´t like to walk alone. Especially in London.
- Good, I don´t like it either. sa Niall och log. Han gick efter mig ut från hallen. Vi började gå mot mitt, jag menar vårt kvarter. 
- So you live in my neighborhood? I didn´t know that. sa jag
- Yes I do, so great that we live so close to each others!
- Yes! sa jag fnittrande 
- You are so cute when you laugh. sa Niall allvarligt
- And you are cute all the time. sa jag och rodnade
- If im cute what are you? sa han och tittade på mig
- I don´t know. sa jag tyst och tittade in i hans ögon. Nu stod vi där på gatan under ett körsbärsträd (ja ironiskt kanske) och tittade varandra i ögonen. I film hade personerna kyssts, men jag känner ju inte Niall, inte riktigt. Jag vill mer än nåt annat än att kyssa honom nu men av egen erfarenhet vet jag att man inte ska gå för snabbt. Jag har fått mitt hjärta krossat många gånger och vill inte få det igen. Niall kanske inte är som dem andra killarna jag varit tillsammans med men.. Men vadå? Nu står jag här med världens chans som många tjejer skulle döda för att få och när jag bodde i Stockholm fantiserade jag om att just detta skulle hända! Jag har dessutom redan kysst honom! Och jag tvekar? Jag borde få en smäll, inte en kyss. Men Niall kom närmade med sitt huvud, blundade och jag gjorde likadant. Vi kysstes en lång stund. Plötsligt såg jag en kamerablixt riktas mot oss. Vi slutade och såg någon springa ifrån oss med en kamera. Någon, troligen en paparazzi, hade en bild på oss som kysstes. 
- Thats was nice. sa Niall och log mot mig
- Again? frågade jag och han nickade. Vi kysstes en stund till tills vi kom på att vi måste skynda oss. 
 
När jag och Niall var tillbaka efter att ha hämtat våra saker och kanske någon till kyss var vi hos Harry igen. Dem andra var redan framme. Jag tittade på Niall och han tittade tillbaks och log. Jag log och rodnade såklart! 
- What has you guys do? frågade Louis lurigt och höjde ett ögonbryn
- Nothing. skrattade Niall men tittade fortfarande på mig.
- Something is going on! sa Louis nyfiket
- We can see you staring at each other as your eyes would pop out! sa Liam
- Yeah! sa Zayn instämande
- And you came together! påpekade Harry
- We just live close each other! svarade Niall och flinade mot mig. Jag flinade tillbaka.
- Just tell us how it is! sa Louis så nyfiket som om han skulle spricka
- Nothing! We just.. saw something fun! sa Niall 
- Yes, something fun! sa jag och fnissade
- Okey.. BUT I don´t belive you! Im gonna find out what you are up to. sa Louis lurigt. Vår kyss var en hemlighet. 
- Are we going to the beach or not? frågade jag 
- We are going, just jump into the car! sa Harry fridfullt.
 
Ahh, stranden var härlig! Solen som värmde på den blå himlen, vågorna som sköljde över den varma sanden, folk som skrattade i badkläder, glass som smälter och folk som badar. Att man var här med One Direction var bara ett stort plus! Jag låg där bredvid Niall och Zayn på min handduk och solade. Harry, Louis och Liam hade hoppat i badet direkt. Jag ville, liksom Niall och Zayn, ville sola en stund först. 
- Last one in is a rotten fish! sa Zayn plötsligt, reste sig upp och började springa mot vattnet. Jag reste mig direkt och sprang i kapp honom. Stackars Niall var nån meter bakom oss. Jag var en tävlingsinriktad person och dessutom tränade jag löpning förr så jag kämpade och såg hur kom före Zayn. Jag lade mig ner i vattnet utmattad och glad över vinsten. Jag kände att plusen var hög och försökte hämta andan.
- OMG, you are really fast Cher! utbrast Zayn så fort han hämtat andan.
- Cher! How fast isn´t you!? sa Niall andfått när han nån sekund efter var vid vattnet.
- Thanks, I used to train running before. sa jag och log
- It had to be sad for the other in the team. sa Zayn
- Why?
- Cause it is no competition if they run with you! sa Zayn 
- Oh, that fast aren´t I. sa jag generat
- Oh you are! protesterade Niall
- Well, maybe. Should we go the the others? 
- Yes! sa Niall och sprang ut i vattnet mot dem andra. Jag och Zayn följde efter. 
- Hi guys! sa Louis och skvätte vatten mot oss
- Loouis! sa skrek jag
- Haha, you guys is wet now. Hehe. sa Louis 
- Here you go! sa jag och skvätte vatten på honom och Harry
- Haaaaaarry! ON HER! ropade Louis
- Help me! skrattade jag. Zayn och Niall började skvätta vatten på dem med mig. Liam hjälpte Harry och Louis.  
Vi hade vattenkrig, hoppade, dök och simmade i flera timmar. Vi måste nog se ut som russin nu, haha.
- I don´t want to swim more. sa Liam trött
- Me neither! sa jag
- Okey, we go home! sa Louis. Vi började gå upp mot våra saker. Där stod en grupp med tjejer och väntade på oss. Det är nog fans av One Direction. När vi kommer fram frågar en blond tjej,
- Hi Cherry! Can we get a picture with you and Niall?
Va jag och Niall? Det är väl bara vi som ve.. paparazzin! Men hur vet hon mitt namn? Jag tog genast upp min telefon och kollade twitter. Där var bilder på oss kyssande 
 
Niall with a girl, kissing! Who is this myserious girl that kiss our Nialler!? 
 
Has Niall found a girl? 
 
NIALL IN LOVE!! Cherry Smith + Niall Horan = <3
 
The girl who kissing Niall has the account @CherrySmith 
 
Louis lutade sig över mig och såg bilderna.
- I KNEW IT WAS SOMETHING! utbrast han
Jag gick och kollade min sida, mina följade hade ökat med flera hundra, nej tusen följare! Jag hade även fått en massa tweets. Jag stängde ner mobilen och kom på att tjejen väntade på mitt svar.
- Oh, of course, if it´s okey with you Niall? sa jag. Killarna tittade på oss och jag såg Louis berätta för dem om vad han sett.
- I´d love to! sa han och gick fram och höll om mig
- You guys is so cute together! sa en rödhårig tjej
- Yeah, supercute! instämde en brunette. Medans några tog foton med mig och Niall fick dem andra autografer av resten av One Direction. Lite senare när dem hade gått och vi kommit hem till Harry igen fick jag ett sms. 
 
Maten är färdig älskling! Kom hem nu! Kram pappa xx

- Boys, I have to get home. Dad did lunch! 
- Okey, but you have to come here again! sa Harry 
- If I get for dad, I will. sa jag och log
- Oh, I also have to get home! sa Niall och gick fram till mig.
- Okey, but see you guys soon! sa Harryoch tittade lite misstänktsamt på oss. Jag och Niall tog på skorna snabbt och gick sedan ut. 
- Are you really get home and eat? frågade jag 
- No. sa Niall skyldigt
- Thought so.
- We have to talk. sa han och stannade
- I know. sa jag och stannade också
- Have you checked Twitter? frågade jag
- Yes. sa han och log
- And?
- They wrote that we are together, are we that?
- We are not, yet. sa jag och tittade in i hans vackra blå ögon. Det var som stjänor som bara fanns i fantastiska sagor.
- I like you. sa han och log ännu mer
- And I like you. svarade jag och lutade mig mot hans famn. 
- Cherry, do you want to be my girlfriend? frågade Niall och höll om mig bakifrån samtidigt som han log så sött
- Yes, svarade jag och kysste honom.
- Niall I have to go now. sa jag
- You don´t like to go alone!
- Okey, your right! sa jag och tog hans hand i min. Sen gick vi hemåt. 
Så himla nöjd är jag inte med denna men ni kommer bokstavligen aldrig få en del annars. Kommentera gärna vad ni tyckte, om ni har frågor eller hittar något stavfel! :D Just det, tyvärr inga bilder denna gången. Dels för att jag inte hittar några bra, dels för att eftersom jag hittade en internetkälla men det är ju inte datorn jag sparar alla bilderna på så, sorry! Glöm inte att följa på både twitter och instagram!
Instagram: @fotograferskan
Twitter: @INLOVEOFC
//Hedda xx
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: