lhnlz

Louis Harry Niall Liam Zayn

Stole my heart again, del 6

Kategori: Allmänt

Senaste
- WE ARE NOW ON THE AMUSEMENT PARK!! tjöt Louis och gick ut. Vi andra följde efter. 
 
Cherry
Vi gick mot entrén. Vi fick ställa oss på led, Louis först. Det blev min tur och jag tog upp plånboken. 
- Shove your wallet, I pay. sa Niall bestämt
- No you don´t have to!
- I know, but I want. Thats what gentlemens do! sa han och betalade
- Thanks.
Vi gick in till "parken" och Harry sa:
- So, witch attraction will we go first? 
- That! sa Louis och pekade på en stor orange berg-och-dalbana.
- Okey! sa Liam och Zayn
Vi gick till den och satte oss. Louis och Harry. Zayn och Liam. Jag och Niall. Jag kände hur hjärtat slog, inte bara för att jag satt bredvid Niall utan för att jag inte är så förtjust att åka såna här berg och dalbanor. Jag mår illa av dem. Plötsligt tog Niall tag i min hand.
- You looked a bit scared
- Im am.
- Don´t be, im here. Jag sa inget utan log bara. 
En röst i högtalarna sa att vi skulle spänna fast oss. Efter 20 sekunder när alla spänt fast sig började den sakta åka. Snabbare och snabbare, tillslut gick den fort. Den åkte fram, upp, ner, ja åt alla håll. Snart närmade vi oss loopen, då kramade jag Niall´s hand hårt. Han kände det och såg på mig. Vi tittade på varandra sedan kände jag hur vagnen vändes, hur mitt hår hängde i luften och hur illamående jag var. När den stannade hoppade jag så snabbt som möjligt ur den. Jag höll för magen och kände hur frukosten var på väg upp. Jag tittade mig omkring och såg att killarna kom fram. Jag vände ryggen mot dem och sprang mot en papperskorg.  Sen spydde jag. När jag var klar gick jag till killarna. 
- How are you? frågade Niall och Liam
- Fine, I was just feeling sick. 
- I´ll buy you a soda. sa Zayn och gick iväg
- Maybe we should not begun with this.. sa Louis skyldigt
- No, I was just kind of nervous. I don´t like this kind of roller coaster.
- Why didn´t you say anything? frågade Harry
- I don´t know, maybe I was scared to say it.
- Here you go! sa Zayn och räckte fram en läsk
- Thanks! sa jag och tog en klunk
- Better? frågade Niall
- Much.
- Maybe we could go a another roller coaster? Or this? frågade Harry och pekade på en attraktion som liknade Liseberg´s colerado.
- Yes! sa vi andra och så gick vi iväg. 
Vi satte oss i båten som precis rymde 6 personer. Sedan flöt vi iväg längs "kanalen". 
- So, why did you move here? frågade Niall
- My dad got a job here. svarade jag 
- Your dad is billionaire, right? sa Harry
- Yeah..
- So, where did you live before? frågade Louis
- In Stockholm.
- We´ve been there! sa Niall
- I know, Elle and I read about it. I think you guys were in every newspaper!
- That´s how we am! sa Zayn och vi skrattade 
- Tell us who Cherry Smith is. sa Liam 
- Cherry Alexa Smith loves clothes, music and to travel. Only child.  She likes to eat food, hang out with nice and handsome boys and watch on funny tv-shows! 
- Ohh, sound like she and Niall should like each others! sa Harry och blinkade. Jag rodnade såklart!
- It depends if she like a lots of food. Does she? frågade Niall charmigt
- Oh much! But who are you guys, when you don´t are One Direction?
- I think we are the same, just that "One Direction" sings and have fans, we are like any boy in the world. Just that we have a great and fun job and are famous. svarade Harry
- So that guys all fans know is you?
- Yeah,so can you also say it! skrattade Harry
- Harry is right! sa Liam, dem andra instämde
- I know! sa Louis
- What? frågade Harry och jag
- We play truth or dare! 
- Sure! sa Zayn
- Okey. sa Niall och vi andra nickade
- I start! ropade Louis och man hörde killarna skratta
- Okey! Liam, truth or dare?
- Dare.
- You are gonna kiss Zayn.. on the cheek. 
- Alright. sa Liam och gjorde som han sa. 
- My turn! sa Harry. Louis, truth or dare? 
- Why ask? Dare!
- Okey, kiss me! 
- I´d love to! sa Louis och pussade honom snabbt på munnen.
- Zayn, your turn! sa Harry
- Hmm, Niall, truth or dare?
- Dare. sa Niall
- Pick one and kiss that person! skrattade Zayn
- Cherry. sa Niall säkert och ett ohh hördes från dem andra.
Han kom närmare med sitt ansikte, 2 centimeter. 1 centimeter. Sen tryckte han sina läppar mot mina. Som i film kändes det. Sedan nästan lika snabbt som han kom satte han sig igen. Plötsligt var vi framme. Hela åkturen hade kännts så snabbt. Alla hoppade av och vi gick vidare. Under hela besöket på nöjesparken hade Niall tittat på mig, inte surt eller så utan typ.. kärleksfullt. Visst gillar jag honom och har alltid velat träffa honom, sen jag blev ett fan då, men jag vet inte. Det går kanske för snabbt. Jag har inte fått lära känna honom på riktigt än. 
Del 6! En dag försent men fick typ hjärnsläpp, visste inte vad jag skulle skriva! Men nu är den här. Hoppas som alltid att ni gillar denna. Och vad tycker ni om bilderna? Ska försöka fortsätta med det. KRAMAR TILL ALLA SOM LÄSER OCH KOMMENTERAR!! //Hedda xx
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: