lhnlz

Louis Harry Niall Liam Zayn

Flytten & drömmen del 1

Kategori: Allmänt

Nu var det dags. Allt var klart och jag skulle till flygplatsen. Mamma & pappa skjutsade mig dit, troligen för att få säga hej då. Idag skulle jag Vanilla Day flytta till London och lämna Sverige, min familj och vännerna. Jag skulle bo i ensam i en stor tom lägenhet och göra vad jag vill. Visst skulle jag plugga men det är ju 90% kul. De  10% är hårt slit.
Alla mina saker var nerpackade i bruna flyttkartonger och var redan framme i min lägenhet.
-Hej då Vanilla! sa mamma och kramde om mig hårt
-Hej då, ring mig. svarade jag och andades in mammas lukt, det luktade mamma
Jag vände mig om och skulle krama pappa när jag såg att han grät.
-Det är ingen fara pappa, jag klarar mig själv. Du vet jag har ju lärt från dig!
-Jag vet gumman det är bara det att min lilla flicka har blivit stor! sa pappa och kramade om mig
*Flyget till London går om 10 minuter, alla som ska med gå ombord nu*
-Jaha måste gå nu då. Hej då, vi hörs! sa jag och vinkade
När planet kommit upp i luften tog jag min Ipod och satte på Same Mistakes - One Direction och åt lite flygplansnötter.
Några timmar senare

Wow! Här stod jag nu och såg på min egna tomma lägenhet, i London!

Vad tycker ni om del 1? Hoppas ni tyckte om den! Vilken kille ska hon bli tillsammans med? Hur ska det gå? Det får nu reda på i del 2!
/Mig

Kommentarer

  • nelllie säger:

    braaaaa :)<3

    2012-05-15 | 14:19:11
  • Anonymisen säger:

    Jag tycker att Vanilla ska träffa Louis!

    Bra del 1 tycker jag också! Längtar till del 2, undrar vad som ska hända. :)

    2012-05-16 | 10:25:03
  • Gurk-Grisen säger:

    Jätte bra! JAg tycker hon ska träffa Louis eller Zayn! :D

    2012-05-16 | 20:00:30
  • Gurk-Grisen säger:

    Jätte bra! JAg tycker hon ska träffa Louis eller Zayn! :D

    2012-05-16 | 20:00:30
  • Wasabii säger:

    Inga nötter på ett flygplan :P xD Skoja bara, Kawaii xD

    2012-07-03 | 00:34:51

Kommentera inlägget här: