lhnlz

Louis Harry Niall Liam Zayn

Stole my heart again, del 12

Kategori: Allmänt

Senaste
- So what are we gonna do now? frågade Zayn
- Umh.. the clock is alreday 19.00. Maybe time for the new batman-movie! sa Eleanor ivrigt
- Sure! sa jag
- Okey, come on! sa Louis och reste sig upp. 

Cherry
Hand i hand gick jag och Niall efter de andra. Jag hörde Perrie och Zayn skratta åt någonting. Det var lite kallt ute så jag tog Nialls arm om mig. Jag kunde redan se bion och kände hur våra steg ökade för att komma ikapp de andra. 
 
Nu satt vi i dem röda stolarna med popcorn och dricka väntandes på att filmen skulle börja. Jag satt mellan Perrie och Niall. Jag lutade mig mot Niall när jag kom på en sak. Undertexterna skulle ju inte vara på svenska! Haha, inte för att jag inte skulle klara det. Men det var första gången jag varit på bio utomlands. Undrar om det kommer vara undertexter när originalspråket är engelska? Det är det väl inte, så det gäller att lyssna. Jag tog en näve popcorn och åt. Reklamen tog faktiskt inte så lång tid och rätt som det var hade den börjat. 
 
Filmen var fantastisk! Jag kunde inte slita bilcken från den, utom när jag och Niall kysstes dock. Hehe. Vi var på väg till någon restaurang Perrie hade varit på. Jag var verkligen hungrig, så lite mat i magen skulle sitta fint! 
- So Eleanor? sa jag
- So what? sa hon och log
- So what did you think about the movie, you were very exited before! sa jag och log tillbaks.
- Oh, it was amazing!! I loved it! You know it´s a thing in my family, we always watched batman. I even read the comic! skrattade Eleanor
- I know, I also loved it! Aha, then I get it. sa jag
- Here it is! sa Perrie och pekade mot restaurangen framför oss. Vi gick in och tog ett bord för 9. Denna gången satt jag bredvid Eleanor och Niall. Servitören gav oss varsin meny och vi började titta. Kött med strips eller lasange? Hmm, jag tar nog lasange. Perrie sa att den var supergod här. 
- So have you decided? frågade servitören
- I´l take a lasagna. sa jag
- Me to! sa Danielle
- Yeah, me to! sa Harry
- A hawaiipizza. sa Louis
- The pasta salad with shrimps. sa Perrie
- I´l take the pasta salad with chicken. sa Niall
- I also take that. sa Zayn
- The pepersteak with chips. sa Liam
- Ohh, I´l take that to! sa Eleanor
- Okey, and drink to that? frågade servitören
- Does everybody wants coca cola? frågade Liam. Alla nickade.
- 9 coke then! sa Liam till servitören
- Okey, the food is here about 10 minutes! sa servitören glatt och gick
- 10 minutes!? Im hungry! sa jag
- Haha, you two is perfect together, both is always hungry! skrattade Harry
- That´s not true! sa jag. Han tittade på mig med en blick som fick mig att börja skratta.
- Alright, im always hungry then. sa jag i försök av att vara sur. Vilket inte lyckades.
Rätt som det var när vi pratade kom servitören med maten. Efter flera omgånger med mathämtande hade alla fått sin mat. Jag tog en tugga av lasangen, gud vad god!
- Perrie, how did you know about this restaurant? frågade jag
- My dad always taked me and my brother Jonnie here. 
- Aha, i´s a very good lasagna! sa jag
- Yes, I know! sa hon och skrattade

Denna del kunde blivit klar snabbare om jag inte lyssnat på Nyan cat hela tiden (44137 sek) och när jag inte kommit på vad jag ska skriva skrivit random saker mitt i som PAANDA, HAHAHAHAHAHHAHA, WHO IS JIJIOS eller MiniRALJÄTTEN. Hehe. Förlåt för att den är superduperkort men ville bara få denna skriven. Del 13 kommer snart. // Hedda xx
 

Kommentarer

  • Girly säger:

    *THUMPS UP* I <3 YOUR NOVEL! Den är super! :)

    Svar: THANKS YOU! I <3 your comment! Du är super! :D
    Hedda

    2012-08-11 | 14:07:30

Kommentera inlägget här: