lhnlz

Louis Harry Niall Liam Zayn

Stole my heart again, del 11

Kategori: Allmänt

Senaste
- Sure, but what are we gonna do now? sa Zayn
- Ive got an idea! tjöt Louis
- What idea? frågade Liam
- We doing a twitcam! Thinks about it, One Direction with their girlfriends on a twitcam. If I were a fan, I would kind of die! sa Louis
- Good idea, everybody tweet about it now! sa Harry och tog upp sin telefon. Alla gjorde likadant.
 
Cherry
Jag hade precis tweetat klart och lagt ner mobilen i fick när Niall kysste min kind. Jag tog hans hand och tittade på honom. Han var perfekt, alldeles perfekt. 
- Louis? sa Harry
- Yes Harry?
- Where´s your laptop?
- Oh, in my bed. svarade Louis
- Okey, I go and get it! sa Harry och gick till sovrummet. Han kom tillbaka med datorn i handen.
- So, everybody sit down! sa Harry
- We are allready sitting, it´s just you. påpekade Liam
- Yeah yeah, whatevá! sa han och satte sig i soffan. Han startade datorn och satte igång twitcam.
- Hello everybody! Say hello to the boys.. and Danielle, Eleanor, Perrie and Cherry!
- Hi! sa jag och vinkade
- Hello! sa Eleanor och Danielle och vinkade dem också.
- Hi wonderful 1D fans! sa Perrie och gav en slängpuss till datorn.
- We will see the new Batman movie tonight, is there any of you seen it? If so, was it good? frågade Zayn 
Jag lutade mig över Niall så att jag såg vad dem skrev. Många hade sett den och älskat den. Någon tyckte att en var dålig. Men dem flesta gillade den. Åh, en fråga till mig! Jag petade på Harry och sen pekade på frågan. 
-Oh, Maddie from Texas wonder if you and Niall really is together? sa Harry när han fattat vad jag menade
- Yes we are! sa jag och gav Niall en snabb kyss på munnen.
- Yeah, who dosen´t want this girl to yourself!?
- Aww, I love you! sa jag 
- I love you more! sa Niall och pussade mig på pannan.
- Carolina from Italy want Liam to say Hi! sa Louis
- Hi Carolina! sa Liam
- It seems like the fans like "Nerry"! skrattade Zayn 
- What? sa jag
- The fans has allready make a nickname to you, like "Bradgelina", haha! skrattade Zayn
- Seriously!? Wow, you guys have the best fans. And the smartest! sa jag överraskat men övertygande
- Yes, we have. sa Harry bestämt och log.
- So. what are we gonna do? frågade Louis
- Put on some music! sa Niall
- Yeah! sa Perrie
- Have you guys some suggestions? frågade Harry tittarna
Väldigt mycket One Direction och Little mix kom som förslag men även annat klassikt som Justin Bieber, Adele och Michael Jacksson. Vissa band hade jag aldrig hört talas om. Plötslig tjöt Louis till. 
- What!? utbrast jag och dem andra
- That band you told us about Cherry, Icona pop, is one of the suggestions!! 
- Haha, you remember! Was it just that? skrattade jag
- Yes, put on some some Icona Pop!! sa Louis
- Alright! sa Harry och sökte på dem på Spotify. Strax hörde man Aino & Caroline´s röster genom högtalarna. 
Louis började sjunga med i refrängen och en massa skrev att dem var jättebra och att Louis var rolig. 
- Louis, im hungry. Do you have any food home? frågade Niall
- Of course you are, but you almost eated up all my food last time! svarade Louis
- Yeah yeah.
- But I have some chicken legs left from yesterday. sa Louis och log. Louis hann knapp säga klart innan Niall reste sig upp och hämtade kyckligbenen från kylen. Och lika snabbt som han gick kom han. 
- Give me one! sa jag
- Hmm.. okey. sa Niall och pussade mig på näsan. Jag fnittrade och tog en tugga av kyckligen. Mmm, så god!
- That was a really delicious chicken!
- Yeah! svarade Niall
- Molly from Sweden wonder if you really are from Sweden. And she thinks you are gorgeous! sa Louis
- Thanks Molly, Im sure you also are gorgeous! Yes I am from Sweden, I just moved here for.. hmm.. a week ago? sa jag och skrattade
- What!? Did you just moved here for a week ago? frågade Danielle förvånat
- Yes, actually. sa jag och log
- Wow, and you have already meet One Direction. You are a lucky girl! svarade hon
- Yeah, it´s awesome! Like you are not a lucky girl!? sa jag 
- Okey, we four girls are so so lucky! skrattade Danielle. Hennes skratt var så härligt, som om hela du blev alldeles glad endast av att höra hennes skratt. Liam har tur som har Danielle. 
- Oh, here is a question to you Cherry, it´s Elle from Sweden. She says: What about old friends? :( sa Harry
Elle. Jag kunde inte slita blicken från frågan. Visst jag hade inte ringt eller smsat på flera dagar. Men hon borde väl förstå att jag har annat att göra! Fast jag lämnade henne i Sverige, min bästa vän. Utan att ringa på jättelänge. Jag är en hemsk bästa vän. Jag har varit så upptagen med One Direction att jag glömt henne. Jag borde verkligen ringa upp henne. 
- Cherry? Hello Cherry!? sa Louis och märkte att jag "försvunnit" in i mina tankar.
- Oh, im sorry. Exuse me. sa jag och sprang in till badrummet. Jag tog upp telefonen och ringde Elle.
- Hej. sa hon surt
- Hej Elle, jag är så så ledsen!
- Åh, så först nu när Harry berättar om mig fattar du!? 
- Nej, det är inte så.
- INTE!? ALLT HANDLAR OM ONE DIRECTION, DERAS FLICKVÄNNER, LONDON OCH DIG!! JAG ÄR BARA VÄNNEN I SVERIGE!
- Men det är inte så det är!! Jag har varit lite för mycket med dem, ja. Jag har glömt dig, min allra bästa vän. Men du borde förstå att jag har fått nya vänne...
- NYA VÄNNER? SÅ JAG ÄR INGET FÖR DIG. BARA NÅT GAMMALT!! 
- JAG HAR FÅTT NYA VÄNNER MEN DET BETYDER INTE ATT JAG STRUNTAR I DIG! JAG ÄR MED DEM FÖR ATT JAG KAN JU INTE VARA MED DIG. JAG ÄR I LONDON, INTE KVARTERET BORT!! JAG MÅSTE FÅ HA ANDRA VÄNNER, JAG VET ATT JAG VAR DUM OCH INTE RINGDE, MED Å ANDRA SIDAN KUNDE DU RINGT MIG!! Jag slutade skrika på henne för jag märkte att hon snyftade.
- Elle, förlåt mig! Men du borde faktiskt förstå. Allt handlar inte om dig!
- ALLT HANDLAR INTE BARA OM MIG!? DET ÄR DIG ALLT HANDLAR OM. CHERRY SKA TILL LONDON. CHERRY TRÄFFAR ONE DIRECTION. CHERRY FÅR EN KÄND POJKVÄN. CHERRY ÄR MED I EN TWITCAM MED KILLARNA. BLA BLA BLA!! röt Elle, hon var så arg att hon grät. 
- DET ÄR INTE MITT FEL ATT DU INTE ÄR LIKA BRA SOM MIG! skrek jag men ångrade mig i samma stund. Vad var de jag sa!? Men det var för sent. Elle var knäpptyst och endast hennes andetag hördes. 
- Elle förl.. hann jag innan hon lade på. Okej, nu var bara allt värre. Jag låste upp toadörren och kände allas blickar på mig.
- We heard you scream but not what. Was it on swedish? sa Liam
- Yes. sa jag och torkade bort några tårar.
- We have stopped the twitcam, so it was just we that heard the call. We through that you wanted that. fortsatte han.
- Thanks. sa jag och satte mig bredvid Danielle och Niall. 
- Want to talk about it? sa Danielle tyst
- Sure. sa jag
- Who was it? frågade Perrie
- My best friend Elle. 
- Elle? Was that girl from Sweden her? frågade Harry
- Yes.
- But what did she mean with: What about old friend?
- Uhm.. she thinks that I spend to much time with you guys. But I was also forget to call her and tell about London, as I promised. She was mad at me, but she, I thinks she is jealous. She want to be here to, here and meet you guys. Elle is also mad that I didn´t call her, but she could call me! Then I was so stupid. 
- Stupid how? frågade Eleanor
- I said that everything dosen´t is about her. Then she said that evrything was about me. That Cherry meets One Direction. Cherry goes to London. Cherry get´s a boyfriend. I think that I was thinking that she was wrong. I mean it´s not like my fault that I meet you. That Niall want me as his girlfriend. That my parents taked me and moved to London. So I said that it´s not my fault that she is not so great as me. It was really really stupid. I regret that I said it, it just slipped out of me! I was going to say that I didn´t mean it. But she hang up.
- Oh, It was stupid. sa Louis
- Louis! väste Eleanor  
- What? It was, I know she didn´t mean it but..
- Louis, it´s okey. sa jag och log
- So what are we gonna do now? frågade Zayn
- Umh.. the clock is alreday 19.00. Maybe time for the new batman-movie! sa Eleanor ivrigt
- Sure! sa jag
- Okey, come on! sa Louis och reste sig upp. 
VARSÅGODA! Del 11 var det här. Hoppas som alltid att ni gillar den! Vet att det är lång tid mellan delarna & att dem inte är så långa men. Jag vill verkligen inte lägga ner den, för även om jag inte får en massa kommentarer så kan jag få några & dem gör mig verkligen glad! Så om ni vill fortsätta läsa novellerna hos mig får ni vänta i mellanåt. Och vem vet! Jag kanske blir asduktig på att lägga upp delarna snabbare! Men vill ni läsa inte tvingar jag er inte att fortsätta! Även om jag vill ha er här läsandes mina noveller. ;) Innan denna "eftertext" blir för lång vill jag bara gratta Lottie på hennes fjortonde födelsedag! 
 
Happy birthday Lottie! :D xx Hope you have a great and wonderful day! You really deserv it! xx 

//Hedda xx
 
 
 
 

Kommentarer

  • Johanna säger:

    OMG vad bra! Jag älskar din novell, sluta aldrig! Fyller Lottie år? Grattis Lottie isf! <3 Men oj vilket bråk, undrar om dem kommer att bli sams? Men igen, hur välskriven & bra som helst! :D

    Svar: Tack tack tack! Jag kommer förhoppningsvis aldrig sluta. :) Ja, den 4/8 fyller Lottie år! Aa, hoppas ni gillar att det blir lite spännande! Troligen komme.. oj spoilervaring! hehe. Och tack igen 1000 gånger om! Jag blir verkligen asglad när ni skriver så fina kommentarer! :D
    Hedda

    2012-08-05 | 12:16:52
  • Sarah säger:

    Superbra novell :D

    Svar: Tack, blir så glad! :D xx
    Hedda

    2012-08-05 | 12:17:30
  • Emma säger:

    Vilka fina bilder! Speciellt den med ögonfransen. ;)

    Svar: Tack! Jag har inte tagit fotona själv och äger ingen av dem, om jag inte säger det. Bilderna kommer ifrån weheartit :) Men jag väljer ju bilderna själv efter handlingen i delen :D & visst är den fin!
    Hedda

    2012-08-05 | 12:18:30

Kommentera inlägget här: