lhnlz

Louis Harry Niall Liam Zayn

Last first kiss? - Del 2

Kategori: Allmänt

Senaste

“Admit it, you love me.” sa Brianna och drog hennes fingrar genom hans hår. “Brianna stop! I don´t like you, and I never will! urbrast Ed och puttade bort hennes hand. “Fine. But it´s sad that you waste your time on those idiots.” sa hon, tog en klunk av hans kaffe och reste sig sedan upp. “Come Alyssa. Let´s go!” sa hon och nästan sprang ut från butiken. “Great! Now I have Brianna on my coffee!” sa Ed och vi började skratta åt honom.

***************************************************************************************

Jag vaknade av att min högljudda väckarklocka ringde. Nej! Inte nu igen, tänkte jag och stängde av den. Jag njöt några sekunder av täckets värme innan jag steg upp för att göra mig iordning till skolan.                             Jag klädde på mig, svarta tighta jeans, svart topp och min kamouflage jacka. Plus några coola ringar, ett nitarmband och triangelörhängen till det. Efter jag klätt på sig gick jag till spegeln och började göra en sotig sminkning och ett par röda läppar. Innan jag gick ner till köket borstade jag igenom det blonda håret. Perfekt! sa jag till sig själv när jag tittade i spegeln och gick ner.

“Good morning Ari!” sa mamma. “Morning.” sa jag sömnigt. “Where´s Hope?”. “Oh, she´s still sleeping. She´s a bit sick today.” svarade mamma och rörde runt i hennes te. “Alright, hug her from me.” sa jag och tog upp min mobil och skickade ett sms till Lauren. 

 

“Good morning Laur! Ready yet? xx Meeting you and Ed in 15 minutes? :)”

 

“Morning! Yes, we will be there. Hope he has my coffee!! xx”

 

“Okay. I think he knows you´re gonna die without your coffee! ;)“

 

“Bla bla. See you soon xx :D”

 

Jag la ner mobilen i väskan, tog på mig skinnjackan och min vinröda tubhalsduk eftersom det var kallt och började gå till mina bästisar. 

Vägen till Lauren och Ed var blåsig och kall men som tur var hade jag hörlurar och lyssnade på One Direction, vilket gjorde promenaden bättre. Men när jag slutligen kom såg jag det som absolut inte fick hända.  


 

Haha, sorry för kort del men del 3 är på väg! Vad tror ni händer? Kommentera vad ni tror händer, det som absolut inte får hända. :) 

Kommentarer

  • Sara säger:

    Kanske en mördare är där eller så?

    2012-12-16 | 10:40:14
  • Emelie säger:

    Gud älskar outfiten du satt ihop!! <333

    2012-12-16 | 10:41:02

Kommentera inlägget här: