lhnlz

Louis Harry Niall Liam Zayn

Flytten & drömmen del 4

Kategori: Allmänt

Vanilla

Jag gick in i limousinen och där var ingen Louis men en okänd kille.
-Hello, You have to be Vanilla!
-Yes I am and I am here to meet Louis but where are him and who are you?
-Louis is on the place that you are gonna go to, and sorry, I am Daniel. Louis told me to follow as "guide".
-Ah okey, then I trust on you.
-So do you want something to drink?
-Yes thanks, I take an coke. But can´t you please say where we are gonna go? Please!
-One coke, no sorry. I promise Louis that I don´t tell you that, but don´t worry we are there about a minute.
-Okey. Jag vill bara veta vart vi ska mummlade jag lite surt
-Ummh sorry but did you just speak swedish?
-Yes, sorry but I didn´t think that you are know swedish.
-But I do, I came from Gothenburg but then I moved here.
-I also do!
-Så du kan prata svenska? frågade jag honom
-Japp, en äkta svensk kille är jag det! svarade Daniel och skrattade
-Och du dejtar Louis Tomlinson, en av medlemmarna från One Direction?
-Nja, vi är ihop men visst är det sjukt!
-Okej, aa. Jag menar dem är ju superkända, är det inte svårt att vara tillsammans då?
-Jag vet inte, vi blev ihop igår och vi träffades i förrförrgår.
-Okej, så du har inte känt på "kändislivet"?
-Nej inte riktigt, men du, hur kommer det sig att du jobbar för Louis/One Direction?
-När jag flyttade hit var jag Louis granne och vi blev mer och mer vänner och nu är jag en av hans närmsta vänner. Så jag jobbar inte för honom, jag gjorde bara en tjänst. Du vet som vänner gör.
-Mm okej, du som känner honom mer än mig, hur är han Louis?
-Han e typ som han är framför kameran och på bilder. Han döljer inget och är sig själv. Rolig och snäll. Begåvad också såklart och tydligen snygg alla vill ju ha honom, men jag är ju kille så jag vet inget om det! skrattade Daniel.
-Okej, så bra.
-Vi är framme nu, så om du vill stiga av? sa han snällt
-Tackar.
Han följde mig ut en bit sedan såg jag Louis, vi var på en helt magiskt plats. En äng vid havet med massor av blommor och fjärilar. Mitt på ängen satt Louis på en filt med en picknikkorg. Åhh så mysigt, han har fixat en magisk picknik.
-Jaha hejdå, du ska nog gå till Louis nu.
-Ja, tack för sällskapet och trevligt att träffas!
-Mm, jag fixar ditt nummer av Louis!
-Okej Hej då!
-Hej då!
Jag gick mot Louis och satte mig på filten.
-Hello sweetie!
-Hello you handsome guy! sa jag och flinade
-What language did you guys speak?
-Swedish, Daniel also come from Sweden.
-I know, so what did you talk about?
-You and me, I think.
-I think? Haha, I just have to learn swedish, It is seriosly the most awesome language ever!
-Haha, do you think, I do not think so. I probably just are tired on it.
-Yes so it has to be, are you hungry?
-Yes, absolutly!
Vi högg in på maten och började snacka.
-So where are the boys?
-Liam, Niall and Zayn are on the beach and Harry is home, something happend with his family.
-Okey, do you know what?
-Unfortunately not, but he said it´s not so seriously.
-Good.
-Vanilla.
-Yes?
-You are the most beautiful girl in the whole world!
-Sure, if I am beautiful you are.. I just can´t describe what you are! The most fantastic and wonderful human on earth! sa jag bestämt och rodnade
-And you are so cute and sexy when you blushes.
När han sa det började jag självklart att rodna ännu mer och började fnittra. Då lutade han sig över maten och kysste mig passionerat. Det måste vara det bästa som finns. Louis´s kyssar.
Harry

Inget hade egentligen hänt med familjen, jag ville bara inte se Vanilla och Louis tillsammans och jag behövde prata med Gemma. Hemma var det lugnt, i alla fall tills jag kom. Alla blev jätteglada att jag hade kommit och hälsat på, speciellt Gem. Så fort hon såg mig sprang hon ut och kramde om mig.
-HARRY!!!!!!
-GEM!!
-Hello Harry, why are you here? Not cause we don´t want you here, but we don´t expect you to come.
-I have to talk to you.
-About what Harry?
-A girl.. and Louis.
-Has Louis a girl who bad for him?
-No, she is great.. it is just, let´s talk inside.
-Okey.
Vi gick in till Gem´s rum och hon hämtade en kopp te oss båda.
-So tell me.
-Her name is Vanilla.

Del 4 var det. Hur kommer det lösas mellan Harry, Louis och Vanilla? Hur kommer Gem att råda Harry? Och kommer Daniel komma in i novellen igen? Fortsätt att läsa alla delar så får ni svaren! Hoppas ni gillar novellen och som sagt, kommer du på något supersmart som kan hända och jag använder det får du en länk, om du vill förstås! Men har du en idé - kommentera! // Hedda

Kommentarer

  • nellie säger:

    Meeeerrr :)

    2012-05-26 | 14:38:17
  • Anonym säger:

    Och jag bara älskar hur hanhar en syster som heter Gemma xP XD

    2012-07-03 | 01:04:44

Kommentera inlägget här: