lhnlz

Louis Harry Niall Liam Zayn

Stole my heart again, del 3

Kategori: Allmänt

Senaste
Efter 30 sekunder var han här igen med både kaffe och glass.
- Here you go! said he
- Thanks! sa jag och gav honom pengarna. Jag tog en klunk av kaffet. Mmm, deet är så gott!
Plötsligt hörde jag någon ropa mitt namn. Någon jag inte ville träffa igen.

Jag fortsatte dricka kaffet, i ett försök att gömma ansiktet. I hopp att han skulle tro att han sett fel försökte jag smälta in, samtidigt som jag helst av allt vill rusa ut från affären. Hans fotsteg kom närmare, och nu var han så nära att jag kunde höra hans andetag flåsa i mitt öra.
- Cherry, hej. Vad gör du här?
Jag fortsatte att ignorera honom, jag menar vi var ju bland folk. Inte skulle han skada mig då. Men reaktionen av att jag inte svarade fick honom att trycka in fingrana djupt i min axel.
- Svara mig! väste han tyst
- Vad vill du? sa jag tyst
- Det är ju trevligt att se dig igen, tyvärr slutade förra gången vi sågs med att polisen kom.
- För att du kidnappade mig och låste in mig i garberoben! väste jag högre
- Kidnappade och kidnappade, du följde med frivilligt. Du gillade ju mig. skrattade han tyst
- Tycker du detta är roligt? Och jag visste inte att du var den du är.
- Ja jag finner det lite roligt, men du vad sägs om en andra chans? Låt oss börja om.
- Aldrig! Jag vill inte ha med dig att göra. sa jag argt
- Men vad gör du här?
- Har du inte med att göra. Och gör nåt igen så ringer jag polisen! varnade jag honom
- Polisen skrämmer inte mig, det som skrämmer mig är att du kan göra mig så galen. sa han och smekte min kind.
- Rör mig inte! sa jag, slog bort hans hand och började springa ut. Han sprang efter mig. Jag kom ut till gatorna och började springa allt vad jag hade, vart visste jag inte. Bara att jag skulle bort från Hannes. Men han kom närmare och jag blev tröttare. Mitt hjärta pumpade för fullt och fötterna saktade ner. Jag orkade inte mer, och han hade bättre kondition och var redan 2 meter ifrån. Jag tittade bakåt och då plötsligt föll jag mot marken. Mina skosnören hade knutit upp sig och jag hade snubblat på dem. Han böjde sig ner mot mig, drog upp mig och höll mina händer bakom min rygg.
-SLÄPP MIG! HJÄLP! Men tyvärr hade vi kommit till ett folktomt kvarter. Det ända som fanns var mörka radhus.
- Sluta kämpa imot, ingen kan hjälpa dig.
- HELP! skrek jag så högt jag kunde
- TYST! ropade han och slog ner mig mot marken. Jag gav i från mig ett skrik och kände blod rinna ner från huvudet. Plötsligt hörde jag någon ropa. Det var några stycken tror jag, jag såg inget men dem pratade på engelska.
- WHAT THE HELL ARE YOU DOING!!? skrek någon av dem
- YOU SHOULD DON´T CARE!
- YOU ARE HURTING A GIRL, I CARE! OF COURSE I SHOULD CARE!!!
Jag hörde att Hannes gick mot dem. Sedan ett slag. Och någon som föll mot marken, sedan springade fötter mot mig.
- Hello, are you hear me? sa han snabbt
- Yes.. svarade jag lågt
- Good, is it hurt somewhere?
- In my head.. sa jag
- Boys, her head is hurt. It is blood. ropade han snabbt till dem andra. Jag kände igen rösten, men vem?
- Oh my god, she need to get to hospital! NOW! utbrast en av killarna. Jag hörde någon ringa ambulansen och polisen. Medans dem gjorde det kom en annan kille fram.
- Hi, whats you name? sa han tyst
- Cherry. Cherry Smith.
- Beautiful name.
- Who are you then?
- You don´t see it?
- No, I don´t se anything.
- Are you.. blind?
- No, but when he hit me. Everything went black. I just need water, I think.
- Okey, HARRY, YOUR WATER NOW! sa han och troligen kastade han andra en vattenflaska till honom.
- Here, it´s water. sa han och räckte en flaska.
- Thank you. sa jag och drack vattnet. Plötsligt blev allt klart igen och..
- OMG You are Niall Horan! And you guys is One Direction!
- Now you see it! skrattade Niall
- I knew that I have heard your voices berfore!
- Louis and Liam is calling ambulans and police. And how did you get here?
- I was on Starbucks, then he, Hannes, call my name. We talked about last time we were seing. That time he kidnapped me and locked me in his closet. But th police took him. But he escape. He tryed to kidnap me again but then I ran. But I fall on my shoelace. He hit me in the head and everything went black. Then you guys came. Thank god! And now I talk to you, Niall.
- Oh shit! But now the police is taking him. And the doctors is helping you, and don´t be afraid, we follow you to the hospital.
- Thanks, you are so sweet!
- You too. said he and smiled
- Hannes! utbrast jag
- What?
- Where is he?
- Harry and Zayn is hold him.
- Okey, good.
- Niall, the ambulans is coming now!
- Come here. sa han mjukt och räckte fram handen. Jag tog tag i handen och drog mig upp. Sedan gick vi sakta framåt till ambulansen.
- Come here! sa föraren och hjälpte mig in i ambulansen.
- Just one can come with us, who? You others can meet us on the hospital.
- I go with her. sa Niall
- Okey, then we take Louis car!
- Good, come here with us Niall. sa ambulanshjälparen
- How do you know my name? sa Niall nyfiket
- You are Niall Horan. All London is knew you guys!
- Haha! sa Niall och gick in i ambulansen.
han satte sig på platsen vid mitt huvud.
- Whats is happening with Hannes? frågade jag ambulanshjälparen
- Hannes? frågade han
- The guy who hit me.
- Ah okey, the police is taking him and don´t worry about him. He´s not gonna hurt you anymore! sa ambulanshjälparen
- Good.
- How is it with her head? frågade Niall som att han menade det. Att han brydde sig om mig. Det svenska fanet som precis hade flyttat hit.
- We have to sew.
Jag svalde. Sy? Jag som inte ens klarar av en spruta.
- Sew? sa jag rädd
- You will be anesthetized, so you are not gonna feel soemthing. sa ambulanshjälparen
- With a syringe? pep jag
- You don´t like syringe? The doctor is good, don´t worry.
- Oke.. Shit! sa jag högt
- What? frågade Niall oroat
- My parents, I have to call them!
- You my sweetie, is not doing anything! You is hurt! ambulanshjälparen
- But..
- No!
- I call them Cherry, I just need the number. sa Niall snällt
- Take my phone. sa jag och gav honom min IPhone 4s
- So we get there now! Come here! sa han och drog ut båren. Föraren kom ut och hjälpte till, sen körde dem mig till akutmottagingen.
- Now you can´t follow her more. Sorry! Stay here outside, you friends are soon here!
- Okey. sa Niall och satte sig på bänken. Sedan körde dem in mig och det sista jag såg var Niall som.. bad.

Del 3, lite längre än förra va, haha! Men hur går det med Cherry´s huvud? Och varför ber Niall? Vad för straff får Hannes? Och framför allt, har Niall Och Cherry nåt ihop? Så vad tycker ni om denna dramatiska del? Liten rysare i alla fall? //Hedda

Kommentarer

  • LIIV - vanlig men unik säger:

    bra du skriver! :)

    Svar: Tack så mycket! Blir verkligen glad! :)
    Hedda

    2012-06-19 | 16:51:49
    Bloggadress: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: