lhnlz

Louis Harry Niall Liam Zayn

Flytten & drömmen del 8

Kategori: Allmänt

Vanilla
Jag vaknade av att något slogs mot min mage. Jag öppnade ögonen och såg att det var Louis arm, han sov fortfarande. Jag kurade ner mig vid hans bröstkorg. Alla hade somnat i soffan igår och vad jag kunde se var det morgon. Jag såg mig omkring och såg att Liz var vaken.
- Hej! viskade hon lågt
- Hej, sovit gott? frågade jag hest
- Mmm, Niall soffa är förvånadsvärt skön. Och du med ser jag. sa hon och nickade tydligt mot Louis.
- Ja! sa jag tyst och skrattade till. Då började Louis röra på sig och öppnade ögonen.
- Hello sweetie! sa han med sin vackra hesa morgonröst
- Hi. sa svarade jag och log
- Is everybody sleeping? frågade han entuastiskt
- Yes, expect Liz.
- Wait here and be quiet. sa han
- Okey, but...
- Shhh! sa han och trippade försiktigt till köket. Han tog två kastrullock, trippade tillabaka och smällade dem mot varandra. Då började alla röra på sig och vakna förvirrat. Vi skrattade åt dem.
- STOP IT! skrek Zayn och höll för öronen. Louis slutade men skrattade så han höll för magen och sa sedan:
- So what for breakfast?
- Breakfast, I don´t know!? I just got woken up by you! sa Niall
- Louis, ...you are gonna get for this!! sa Harry och rusade mot honom
- Ahhhhh! skrek Louis och blev jagad runt i huset och sedan kom dem andfådda tillbaks. Niall steg upp och började rota runt i kylskåpet.
- We could do pancakes! ropade han med huvudet inne i kylsåpet
- YES! utbrast Liam. Då tittade alla på honom och började skratta.
- What? I want pancakes! försvarade Liam sig
- Who´s do them?
- I do! ropade Harry
- I help you! ropade Louis
- NO NO, I do pancakes on my own! skrattade Harry
- Okey. sa Louis "buttert"
Harry började steka pannkakor och vi andra städade undan i vardagsrummet. När jag vände mig stod Louis där och gav mig en kyss. Jag besvarade den varmt. De andra harklade sig.
- What?! Can´t I kiss my own girl?
- It depends if you kiss her.. skrattade Niall
Louis svarade honom genom att räcka ut tungan sedan fortsatte han att kyssa mig.
.
Efter frukosten när alla var mätta och glada reste Harry sig upp och sa:
- Excuse me but I have to call Ed Sheeran, I promised him.
- THAT ED SHEERAN?! utbrast jag högt
- It depend if you mean the singer or the pianist. sa Harry leende
- Is there a pianist? sa jag förbryllat
- No! skrattade han
- Is you a fan of him? frågade Harry
- You kidding! Vanilla loves him! sa Liz starkt
- I hope she not! sa Louis
- His music. rättade jag Liz
- Haha! sa Louis och kramade om mig bakifrån
- Do you want to meet him? frågade Harry skrattande
- YEES! OF COURSE! skrek jag


Det var del 8, vad tycks? Ed Sheeran kommer in och försöker Harry få detta att bli så han har imponerat på Vanilla genom att skryta om att han känner hennes näst störta idol? Hmm. Vet att denna blev kort men jag skrev den på gymalektionen (glömde kläder) och ville ha den så som den blev!//Hedda

Kommentarer


Kommentera inlägget här: